HAYATA MUHALEFET
yaşamak ilginç şeydir; nefes alıp verirsin, üzülürsün, sevinirsin, osurursun, çorap giyersin vb. bunlar hep yaşamaktır. yani hayattır. peki yaşamamak nedir? nefes almaz vermezsin, üzülmezsin, sevinmezsin, osurmazsın ve hatta çorap giymezsin işte bunlarda yaşamamaya dair örneklerdir. bir ilginçlik yok mu ortada? var. hayat ilginçtir işte. peki niye bu ilginçlik abidesini bu kadar çok sahipleniyoruz? ölmekten götüm kadar tırsıyoruz hepimiz. işte bu yüzden muhalefetim. canlıları öyle bir kontrolü altına almıştır ki bu hayat, hele bir istediğini yapma adamın götünü siker. çünkü egosu çok güçlüdür. biz yükselttik götverenin egosunu.
                       
                                        SEKSE MUHALEFET
seksi kime sorsanız candır der, hayattır der. bende biliyorum öyledir seks. seksi kötülemek değil ki niyetim. ne haddime sekse laf sokmak onu yadırgamak. severim ben seksi. benim muhalefetim seksin hayvan gibi güzel bir şey olmasına. arkadaşım yapan var yapamayan var. gün geliyor 1 yıl uzak kalabiliyor insanoğlu seksten. bu noktada soruyorum sekse; niye bu kadar güzelsin? niye bu kadar alımlısın? niye bu kadar cansın, canansın? niye sen yokken insanların mutlu olmasını engelliyorsun arkadaşım?
  
                     AÇILIR KAPANIR KANEPEYE  MUHALEFET
dünyada her geçen gün yoksulların sayısı artmaktayken, buzul kütleleri gün geçtikçe azalmaktayken, bir çok canlı türü yok olmaktayken, niang takımdan ayrılmak istediğini yönetime bildirmişken, senin derdin bumu yani demeyin okurlarım. önce bir dinleyin. sonra yorum yapın. ilk başta dinlemesini öğrenin. onuda ben mi söyleyeyim yani size. iki dakika susun konuşayım sonra söyleyin ne söyleyecekseniz. ayıptır sizin yaptığınız. açılsa açılmaz, kapansa kapanmaz mına kodum kanepesi.  


                                           GÖTE MUHALEFET
götün önemi büyüktür ve hak ettiği değeri görmektedir zaten göt. her dünya vatandaşı sever göt ovalamayı. evrenseldir götü sevmek. işte tehlike tam da bu noktadadır. göt, milyonlarca yıldır yüzün gerisinde kalmıştır. yüz, aşk dolu öpücüklerin mekanıyken, göt ise bok,döl gibi pis işlerin merkezi oldu. işte bu yüzden kendini sevdirerek yüzün liderliğini elinden almak istiyor gavat. aşkı götümüzle yaşayalım istiyor.


                                    İLK AŞKA MUHALEFET

ilk aşk çok özeldir derler ya, ilk aşk ömür boyu unutulmaz derler ya, tozluklarını sikeyim ben onların. genellikle  lise yıllarında kapıyı çalan bu ilk aşk çok lanet bir şeydir. çocukluktan çıkamamış ergenlerin yeterince kafaları karışık değilmiş gibi bir de ilk aşk götüyle uğraşırlar. neden mi? şu yüzden; ergen 31 ini çekerken bu ilk aşkını düşünsem mi düşünmesem mi ikileminde kalarak karışık olan kafasını daha da karıştırır, çorbaya dönüştürür. hep muhalefetsin bir kere de bir çözüm üret ağzını siktiğim diyenler için çözümü de veriyorum: lise 1 kitaplarında 31 çekerken aşık olunan kişiyi düşünmenin ayıp olmadığı düzgün bir dille anlatılmalıdır.

Categories: