ERGENEKON DA SON GELİŞMELER
ülkemizde çok ilginç gelişmeler oluyor. devletin yasama yürütme ve yargı organlarının düzgün çalışması o
ülkenin geleceğini belirlediği unutulmamalıdır. geçenlerde ergenekon davasını izlemek için silivriye gittim. ben birçok yazar gibi olayları izlemeden, kulaktan dolma bilgilerle yazmam bilirsiniz. silivriye vardığımda yolda lise arkadaşım alperi gördüm. lisedeyken derslerde kol saatinin kayışıyla kolumuza vururdu bu alper. herkes çekinirdi kendisinden. en çok bana vururdu. başımı öne eğdim ki beni farketmesin. allahım dedim bu güne kadar sana layık bir kul olmadım biliyorum dedim. ama bundan sonra değişebilirim, hatta gusül abdesti bile alırım, lütfen alper beni fark etmesin dedim. alper beni fark etti. insanlarla iletişim kuramazken alperle nasıl kurabilirdim? çekingen bir insanım ben. eşinden bahsetti bana alper. çocukları olmuş, biri kız biri erkek. onları anlattı. çok konuştu. davayı izlemem lazım gecikiyorum diyemedim. saçları dökülmeye başlamış birazda ondan bahsetti. nasıl bir cümle kurmam gerektiğini düşündüm ve karar verdim. duruşma başlamadan mahkemeye gitmem lazım, buralardaysan çıkışta görüşelim diyecektim. diyemedim. okul numaralarını hatırladığı eski sınıf arkadaşlarımızı sayıyordu. bir çoğunu unutmamıştı. evine götürdü beni alper. bir ara çocuklarından erkek olanı saçımı çekti. davayı izleyemesem de bir şeyin farkına vardım; benden bir bok olmaz.
                     

Categories: